به گزارش ایرنا، عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که دبیر ستاد احیا دریاچه ارومیه را نیز بر عهده دارد، ظهر امروز به ارومیه سفر می کند.
وی برای بازدید از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه و دیدار با استاندار، میهمان مسئولان آذربایجان غربی است؛ دریاچه ارومیه بزرگترین آبگیر دائمی در شمال غرب فلات ایران ‌است که از اواسط دهه 1380 شمسی شروع به خشک شدن کرد و بنا بر آمار بین المللی تا سال 2015 میلادی در حدود 80 درصد از مساحت آن خشک شد.
برگزاری مراسم گرامیداشت روز بسیج رسانه و تجلیل از اصحاب رسانه ای استان در سالن جلسات کانون جوانان بسیج آذربایجان غربی از دیگر رویداد خبری امروز، پنجشنبه 21 دی ماه 1396 شمسی است.
همچنین همایش زنبور عسل از ساعت 9 صبح امروز در سالن جلسات ساختمان شماره 2 سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی آمادگی دارد تا برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33826667 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر 33826666 ارسال کنند.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.