سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: اگر مدیریت جدید بتواند مشکلات تیم را حل کند مطمئنا شهرداری ارومیه به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند .

  ساسان خداپرست در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ادامه همکاری‌اش با تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از عدم موافقت مدیرعامل جدید این تیم با استعفایش گفت: من همزمان با تغییر مدیرعامل و آمدن آقای وقاری و نیز به دلیل مشکلاتی که تیم با آن مواجه بود استعفا دادم تا با آرامش سرمربی جدیدی  را انتخاب کنند اما با استعفای من موافقت نشد. واقعیت این است که من یک سری درخواست‌ها و مطالباتی از مدیرعامل پیشین داشتم که هیچ کدام عملی و حتی پیگیری نمی‌شد. باشگاه نسبت به تعهدات مالی بازیکنان مسئول است و وقتی بازیکنان در چنین شرایطی بازی اصلی خودشان را به دلیل بی‌انگیزگی انجام نمی‌دهند، من به عنوان سرمربی چه کاری می‌توانم انجام دهم. با آمدن مدیرعامل جدید امیدوارم با پیگیری‌هایی که در این چند روز داشته‌اند مشکلات تیم حل شود .

  او ادامه داد: برای نمونه من در مورد دیدار با هاوش در هفته پنجم به مدیریت قبل گفته بودم که باید شکایت کنیم و او هم با این نظر من موافق بود و گفت این کار را انجام می‌دهد ولی به تازگی فهمیدیم که اصلا هیچ مکاتبه‌ای با سازمان لیگ نداشته‌اند. یا در مورد دیگری، بارها راجع به بستن قرارداد با بازیکن بلغاری با یوسفی (مدیرعامل پیشین) صحبت کردیم اما هنوز این مورد هم اجرایی نشده است. در چنین شرایطی و از طرفی دیگر انتظارات بالای تماشاگران آیا می‌شود کاری کرد؟

  سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره وضعیت یادور گنوف بلغارستانی و احتمال پیوستن به این تیم اظهار کرد: گنوف در حال حاضر بازیکن تیم وارنا صوفیه بلغارستان است. این بازیکن 29 ساله‌ است و در حال حاضر هم عضو تیم ملی ب بلغارستان است. از لحاظ فنی من او را تایید می‌کنم و امیدوارم به زودی با او قرارداد بسته شود. چون هنوز فدراسیون جهانی رای نهایی درباره وضعیت تراویسا را صادر نکرده مشکلی بابت بستن قرارداد با بازیکن بلغاری نداریم .

  خداپرست درباره وضعیت  تیم شهرداری ارومیه در ادامه لیگ و احتمال بهبود شرایط و صعود به پلی‌آف گفت: در ابتدا باید بگویم که من در ابتدای دور برگشت گفته بودم که از 5 بازی نخست در چهار بازی پیروزی می‌شویم ولی این قول عملی نشد و همه نسبت به این حرف من اعتراض دارند اما من آن موقع این حرف‌ها را زدم که بهبودی پاسور تیم بود ولی متاسفانه به دلیل مشکلات مالی او از تیم رفت. در حال حاضر هم اگر مدیریت جدید به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند و پیگیری‌های لازم را نسبت به مطالبات بازیکنان و باشگاه انجام دهند مطمئنا شهرداری ارومیه در پلی‌آف خواهد بود .


انتهای پیام
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.