حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با عنایت خداوند متعال، مقتدرانه به راه خود ادامه می دهد و افراد مختلف نباید به خود اجازه دهند تا عامل ناامیدی در بین مردم شوند.
وی افزود: عده ای با لجن پراکنی قصد رواج ناامیدی در جامعه را دارند ولی باید بدانند که این، خواسته دشمنان نظام و ایادی کفر و استکبار است.
وی با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، ادامه داد: در این روز مردم با بصیرت به سخنان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور میلیونی خود در تظاهرات، فتنه را خاموش کردند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: عده ای هنوز از این کار خود پشیمان نشده اند که باید از این کار خود دست بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: مسلمانان بدانند تا زمانی که مردم مسلمان بصیرت دارند پیروز میدان هستند و وقتی بصیرت از بین رفت، موجبات شکست آنها فراهم می شود.
وی با اشاره به اینکه بصیرت نداشتن موجب بدبختی است و باید روز 9 دی در تاریخ ماندگار شود، گفت: وظیفه شرعی ماست تا در مراسم روز 9 دی حضور یابیم زیرا اگر دقت نکنیم دشمنان، بصیرت نسل های آینده را هدف قرار می دهند.
وی با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) ادامه داد: آن حضرت دارای مقام بزرگ و با عظمت بوده و مقام شفاعت در نزد خداوند متعال دارد که باید قدر نعمت وجود بارگاه آن حضرت در کشور را بدانیم.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.