معاون اداره کل حمل و نقل آذربایجان غربی گفت:با راه اندازی شبکه حمل و نقل جدید، شهرستان خوی به سراسر کشور وصل می شود.
بهزاد برقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: با سرمایه گذاری بخش خصوصی سیستم شبکه حمل و نقل خوی به سراسر کشور وصل می شود .
وی بابیان اینکه این سرمایه گذار بخش خصوصی باسرمایه گذاری زیاد  و با داشتن بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس با میانگین عمر پایین شعبه اش را در خوی راه اندازی می کند تصریح کرد : این شرکت با داشتن ناوگان نو برای مسافران خدمات با سطح کیفی بهتری ارایه خواهد کرد .
وی تصریح کرد : یقینا با ارایه خدمات با کیفیت مطلوب و راه اندازی اتوبوس روز رو به تهران و اکثر شهرهای مذهبی و مهم کشور شاهد رونق گردشگران و مسافران در ترمینال مسافری خوی خواهیم بود .
ولیزاده مدیر عامل پایانه مسافری خوی هم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد : این سرمایه گذار بخش خصوصی با اخذ مجوز از اداره کل حمل و نقل استان شعبه اش را در خوی راه اندازی کرده و با راه اندازی اتوبوس روز رو به سمت تهران و شهرهای مذهبی و مهم کشور شاهد تحولی نوین در صنعت حمل و نقل خوی خواهیم بود .
وی ادامه داد : حدود ۱۰ اتوبوس مدل بالا در ناوگان حمل در شعبه خوی بکارگیری خواهند شد .
 ولیزاده میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی را در خوی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اشتغالزایی بیش از ۳۰ نفر و رونق ترمینال خوی از دیگر مزایای سرمایه گذاری این بخش خصوصی در ناوگان حمل و نقل خوی است.
به گزارش ایسنا، شهرستان خوی در ردیف دومین شهر پر جمعیت استان آذربایجان غربی قرار گرفته که ترمینال مسافری آن زیباترین و بزرگترین ترمینال مسافری غرب کشور محسوب می شود .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.