محمدرضا اسدی روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری 10 بازیکن را به اردوی تدارکاتی و آماده سازی استقامت و نیمه استقامت تیم جوانان دعوت کرده است که نام ' مسعود خاکی ' از آذربایجان غربی در این لیست قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، گفت: بازیکنان منتخب به رقابت های قهرمانی جوانان آسیا 2018 که در ' مالزی ' برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا امیر رضا شهریاری و شایان اوریو از آذربایجان شرقی، حسین بهرام نژاد، امید زارع عسکری و محمد چرخ انداز از کرمان، سید علیرضا هاشمی و احسان دهقان از یزد، مهدی بیدارم از اصفهان و یاشار احمدی از تهران دیگر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
آذربایجان غربی از استان های فعال در رشته دوچرخه سواری است که هر سال تور آذربایجان را که یک تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جاده‌ای در کشور است را میزبانی می کند، این تور معتبرترین تور دوچرخه‌سواری ایران و قدیمی‌ترین تور دوچرخه سواری در قاره آسیا به شمار می‌آید که همه ساله در اواخر بهار در منطقه آذربایجان ایران در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل زیر نظارت فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI) برگزار می‌شود. نخستین دوره این رقابت‌ها در سال 1365 در سطح ملی و با حضور تیم‌های ایرانی برگزار شد.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.