علی آخوندیان روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی 'جلیل خسروشاهی' مهاباد که توسط یکی از خیران این شهرستان به نام 'سیدرضا کروبی' ساخته شده است، افزود: در فعالیت 20 سال گذشته مجمع خیران استان یکهزار و 176 باب مدرسه در قالب پنج هزار و 910 کلاس و به ارزش 2 هزار و 730 میلیارد ریال ساخته شده است.
وی با قدردانی از خیّر مدرسه ساز به خاطر ساخت مجموعه ورزشی در مهاباد اظهار کرد: این خیّر تاکنون 6 باب مدرسه در قالب 35 کلاس درس تاسیس و تحویل آموزش و پرورش شهرستان مهاباد داده است.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد نیز در این مراسم گفت: به توسعه امکانات آموزشی و فضای ورزشی این شهرستان کمتر توجه شده و با بیش از 40 هزار دانش آموز در کمترین حد سرانه خود نسبت به دیگر شهرهای استان قرار دارد.
کامبیز شاوله بیان کرد: با همت خیران و معتمدان شهرستان 29 باب مدرسه در حال تاسیس است که تا آغاز مهرماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی افزود: با افتتاح این طرح ها رتبه شهرستان مهاباد در استان از 14 به 2 ارتقا می یابد.
امام جمعه شهرستان مهاباد نیز در این مراسم با بیان اینکه خداوند متعال به علم اندوزی و دانش آموختن سفارش کرده است، گفت: توجه خیران به موضوع مدرسه سازی و فضای ورزشی دانش آموزان ضروری است زیرا این امر ارتباط مستقیم با پیشرفت و توسعه کشور دارد.
مجموعه ورزشی 'جلیل خسروشاهی' با مساحت یکهزار و 640 متر مربع مساحت با ارزش ریالی بیش از 20 میلیارد ریال در مدت یک سال توسط سید رضا کروبی احداث شده است.
این مجموعه ورزشی چند منظوره بوده و دارای سالن های ورزشی والیبال، بستکبال، بدمینتون، تنیس روی میز و ژیمناستیک است.
جلیل خسروشاهی اهل تبریز بوده و 457 مدرسه در سراسر کشور تاسیس کرده که از این تعداد 41 باب در آذربایجان غربی و 6 باب در شهرستان مهاباد است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/2093 ** خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.