رئیس امور مشترکین فدراسیون های کنفدراسیون جهانی / ifao / روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دختر رزمی کار در وزن منفی 50 کیلوگرم و پس از پشت سر گذاشتن رقبایی از کشورهای ازبکستان، تاجیکستان و ترکیه بر سکوی قهرمانی این رقابت ها در رده سنی جوانان قرار گرفت.
مسعود قدرتی افزود: این مسابقات با حضور 168 ورزشکار از 13 کشور در استانبول ترکیه برگزار شد.
وی ادامه داد: سطح مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود و جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری بود که در این مسابقات به صورت آزاد شرکت کرده است.
به گزارش ایرنا، رومینا قدرتی که برای نخستین بار در رقابت های جهانی باکو مدال طلای مسابقات جهانی را بر گردن آویخت نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این مدت 18 مدال طلا و 2 مدال نقره را در مسابقات استانی کونگ فوتوآ و 2 مدال طلا و یک مدال نقره را در مسابقات کشوری و یک مدال طلای مسابقات جهانی را به دست آورده ام.
عضو تیم ملی کونگ فوتوآ بیان کرد: علاوه بر رشته ورزشی کونگ فو در رشته‌های ژیمناستیک، شنا، بسکتبال، هندبال و والیبال نیز فعالیت می‌کنم و توانسته ام در رشته های والیبال و هندبال در مسابقات استانی دانش آموزان مقام اول و در رشته های ژیمناستیک و شنا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم استان را کسب کنم.
به گزارش ایرنا این ورزشکار 15 ساله اولین دختر آذربایجان غربی است که با عضویت در تیم ملی کونگ فو توآ در رقابت های بین المللی حضور یافته است.
مسابقات قهرمانی جهانی کنفدراسیون/ifao / 2018 کونگ فوتوآ با حضور 13 کشور به میزبانی ترکیه از 15 تا 20 آذر سال جاری در حال برگزاری است.
8135/ 2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.