امام جمعه موقت ماکو گفت: مسئولین و اعضای شورای مدیریت بحران نسبت بر هر گونه رخداد و حادثه ای باید آمادگی قبلی داشته باشند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،حجت الاسلام اسمعیل زاده در بخشی از سخنان خود در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ماکو بر وقوع حادثه طبیعی زلزله امروز کرمان تاکید کرد و افزود: مسئولین به خصوص اعضای شورای مدیریت بحران باید نسبت هرگونه رخدادی طبیعی آمادگی قبلی و کامل داشته باشند.

وی افزود: مردم نیز باید نسبت به محکم و مستحکم سازی منازل خود و مکان های اداری و مغازه های خود تلاش کنندتا در صورت وقوع چنین حادثه هایی با کمترین خسارت رو به رو شوند.

حجت الاسلام اسمعیل زاده با تاکید بر اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا در باب تهیه کانکس برای زلزله زده ها اشاره کرد و این حرکت را بسیار شایسته و در شهر سپاه پاسداران دانست.

وی ضمن تبریک روز نیروی دریایی بر دریانوردان و حافظان مرز دریایی تصریح نمود: امروزه در منطقه نیروی دریایی کشور از قدرت بالقوه برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسمعیل زاده هفته وحدت را یادگار امام خمینی رحمت الله علیه عنوان کرد و برتلاش محققین، مورخین و علما در راستای ترویج مذاهب اسلامی و رونق وحدت اسلامی بین مسلمانان تاکید کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.