معصومه حبیبی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سرمربی تیم ملی والیبال 22 بازیکن را به اردوی پنجم آماده سازی تیم جوانان در بخش بانوان دعوت کرده است که نام ' اسما سعیدی' از آذربایجان غربی در این لیست قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، گفت: بازیکنان منتخب به نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا که از 20 تا 27 خرداد سال آینده به مدت هشت روز در 'هانوی' پایتخت ویتنام برگزار می‌شود، اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا، تمرین های این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر زیر نظر 'اعظم عیدی' به عنوان سرمربی، ابراهیم وادی (مشاور فنی)، عباس علی‌اصغرپور (تمرین دهنده)، سمیرا ایمانی و سرگل علیزاده به عنوان مربیان برگزار می شود.
آیتک سلامت، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، رقیه جهانی، فاطمه صبوری، مونا آشفته، الهه حلاج، اسما سعیدی، غزاله اله یاری، هانیه مهدیزاده، زهرا خان محمدی، غزل دزفولی، محدثه محمد بیگی، بهار روانسالار، عسل رضایی، هانیه حسینی، بهاره نعمتی، محدثه شاهسوند، آیلار رهکوی و الهه سادات موسوی 22 بازیکن دعوت شده به اردوی پنجم تیم ملی جوانان دختر هستند.
آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و پیش از این نیز 9 والیبالیست دختر از این استان در سال 1395به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده بودند.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.