معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: آذربایجان غربی نمونه عینی وعملی از وحدت امت اسلامی است.

به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی سردار سرتیپ علی اکبر پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در اجلاسیه ایثار گران کنگره ۱۲هزار شهیداستان افزود:درجاهای دیگر کشور شعار وحدت امت اسلامی شیعه وسنی سرمی دهیم ولی آذربایجان غربی نمونه عینی وعملی از وحدت و یکپارگی امت اسلامی است.

سردار پورجمشیدیان در ادامه افزود:شاید در کشورما استانی هم چون آذربایجان غربی نبوده که هم زمان مردم و نظامیان در چند جبهه فداکاری ،ایثارگری وجانبازی متعددو مستدام تاهمین امروز کرده اند،این استان هم زمان در جبهه های جنوب وغرب در غالب لشکر عاشورا که بنا به فرموده رهبری از لشکرهای تراز اول کشور بود با ضد انقلاب واشرار مقابله کردند.

وی به نقش مردم آذربایجان غربی در ایثار گری در راه انقلاب اشاره کرد و گفت :در تثبیت انقلاب مردم آذربایجان غر بی پیش قراول در کشور هستند و این استان در ردیف اول از نظر تعداد شهید و ایثارگر رزمنده و جانباز بوده که این نشان از علاقه و پایبندی مردم استان نسبت به اسلام وانقلاب است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه به ایثارگری پیش مرگان کرد اشاره و تصریح کرد:در راه تثبیت انقلاب و گسترش فرهنگ انقلاب بزرگترین نقش را ایثارگران و خانواده شهدا داشتندچرا که اینها با همه توان وهستی خود آمدند و پیش مرگان کرد از همان روز های انقلاب در کنار نیروهای ارتشی و سپاهی با آبروی خود ایثار کردند.

وی ادامه داد: ایثارگران نمونه بارز مجاهدت در راه خدا ،وحدت و یکپارچگی امت اسلامی هستند و ایثارگران پرچم دار وحدت در جامعه و صاحب بصیرت هستندکه سخت ترین و پیچیده ترین ماموریت ها رادر انقلاب تحمل کردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.