معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: باید مراقبت شود تا از شهدای والامقام، دفاع مقدس وایثارگران بهره برداری سیاسی نشود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا رادفر در نشست تخصصی مشاوران امور ایثارگران استانداران و تعدادی از وزرا که در محل استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهدا و دفاع مقدس متعلق به هیچ جریان خاصی نیستند و به کشور و ایران اسلامی تعلق دارند، گفت: از عمده ترین کارهایی که ما باید در رابطه با بحث شهدا و دفاع مقدس انجام دهیم، نهادینه کردن همین مهم است؛ همه مدیون این افراد بوده و باید مراقبت شود تا از این ایثارگران بهره برداری سیاسی نشود.

وی با اشاره به اینکه از ایثارگران باید برای روایت رشادت های رزمندگان بهره گرفت، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن امنیت ملی کشور است و به همین علت جاری کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه لازم و ضروریست .

رادفر گفت: باید با تمام توان در ابتدا فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کرد و سپس در خدمت صاحبان این فرهنگ (ایثارگران) بود.

وی افزود: در زمینه اصلاح امور در کنار سایر مسایل، برخی ساختارها و قوانین مورد نیاز است تا بتوان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق بود.

وی با بیان اینکه این استان در دوران دفاع مقدس و انقلاب در خط مقدم دفاع از کشور حرکت می کرد، اضافه کرد: هر چند دوران دفاع مقدس به اتمام رسیده اما هنوز رزمندگان این استان در ارتفاع سه هزار متری مشغول صیانت از مرزهای ایران اسلامی هستند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.