فرماندار خوی بر لزوم حفظ اتحاد برا مقابله با توطئه های استکبار جهانی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سید محمد عابدی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین در مسجد امام جعفرصادق(ع) برگزار شد ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک هفته بسیج با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج اظهار کرد: تمام پیامبران و ائمه اطهار در  طول تاریخ برای تشکیل بسیج  تلاش نمودند و حضرت موسی بسیج را اولین بار تشکیل داد و حضرت محمد(ص) در قالب بسیج در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی نمود و اسلام را ترویج داد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی امام (ره) در اوایل انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی صادر نمود.

فرمادار خوی در ادامه بر اتحاد و وحدت مردم و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در مقابله با توطئه های استکبار جهانی تاکید نمود.

برشمردن ویژگی های بسیجی، نقش اساسی بسیج در 8 سال دفاع مقدس، شکست تروریست های داعش در عراق و سوریه از دیگر محورهای مهم سخنرانی فرماندار در جمع اقشار مختلف مردم و بسیجیان در مسجد امام جعفرصادق(ع) بود.

در پایان این مراسم فرماندارخوی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، معتمدین و فعالین فرهنگی و اجتماعی منطقه با اهدا لوح سپاس تجلیل کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.