شهرداری ارومیه در دربی آذربایجان مغلوب تبریز شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، این دیدار که روز چهار شنبه (1 آذر) در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزارشد، تیم والیبال شهرداری اورمیه درهفته هشتم لیگ برتر والیبال با نتیجه 3-2 از شهرداری تبریز را شکست خورد.
در ست نخست بازی با نتیجه 25 بر 23 تیم شهرداری ارومیه از تیم شهرداری تبریز پیش افتاد که  در این ست امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه فرهاد پیروت پور با 7 امتیاز و امتیاز آور ترین بازیکن تیم شهرداری تبریز میکائیل تاجر با 7 امتیاز بود.
در ست دوم بازی با نتیجه 25 بر 21 به سود تیم شهرداری ارومیه به پایان رسید و در این ست امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه فرهاد پیروت پور با 5 امتیاز و امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری تبریز میکائیل تاجر و حمزه زرینی با 5 امتیاز بودند.
در ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 18 به سود تیم شهرداری تبریز خاتمه یافت که در این ست امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه فرهاد پیروت پور 3 امتیاز و امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری تبریز میکائیل تاجر با 5 امتیاز بود.
در ست چهارم بازی تیم شهرداری تبریز با نتیجه 25 بر 18 تیم شهرداری ارومیه را شکست داد و در این ست امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه فرهاد پیروت پور با 5 امتیاز و امتیاز اورترین بازیکن تیم شهرداری تبریز موسوی با 7 امتیاز بودند.
ست پنجم بازی هم با نتیجه 15 بر 6 به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید در این ست امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه فرهاد پیروت پور با 3 امتیاز و امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری تبریز رنجبر با 4 امتیاز بودند.
این بازی با حضور گرم تماشگران ارومیه ای هیجان به خصوص به خود گرفته بود و در پایان بازی تماشگران به تشویق تیم های خود پرداختند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.