سید خضر مومن پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله شامل یکهزار و 450 تخته پتو، 20 هزار لیتر آب معدنی، مقادیرزیادی موارد خوراکی از جمله کیک وکلوچه، برنج، قند، روغن، آب میوه، تن ماهی و کنسرت، بیش از چهار تن لباس و اقلام گرمایی از جمله چادر مسافرتی، موکت و پتو است.
وی ادامه داد: شهروندان کمک های نقدی خود را نیز می توانند به شماره حساب 99999 نزد بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه، مسکن، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند یا از طریق شماره گیری #724* با تلفن همراه خود پرداخت کنند.
مومن پور افزود: مردم همچنین می توانند کمک های غیرنقدی خود را به شعبه های جمعیت هلال احمر که در مناطق مختلف شهر بوکان مستقر شده است، تحویل دهند.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری بوکان نیز در حاشیه بدرقه کاروان های حامل مواد غذایی و گرمایی به مناطق لزله زده، گفت: علاوه بر ارگان هایی چون هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان های مردم نهاد نیز اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده اند.
لقمان خسروپور افرود: هموطنان اتحاد و همدلی خود را در کمک به خسارت دیدگان زمین لرزه کرمانشاه نشان داده اند و ثابت کرده اند که مردم در هر نقطه ای از ایران اسلامی دچار خسران شوند به یاری آنان می شتابند.
به گفته وی این همدلی نشانگر حس نوع دوستی در بین مردم است که در مواقع حوادث غیرمترقبه و طبیعی بروز می کند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق و نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شد، آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورد و تاکنون حدود 300 پس لرزه داشته است.
کمک های مردمی به آسیب دیدگان در شهرستان بوکان همچنان ادامه دارد.
7510/3072
** خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.