به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی، نادر اشرف پور در مراسم آغاز به کار این طرح که با حضور کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن اندیشه این اداره کل برگزار شد، افزود: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته ما بین آموزش و پرورش و شرکت توزیع نیروی برق استان، طرح بهسامان یا مدیریت مصرف انرژی در مدارس استان اجرا می شود.
وی ادامه داد: با آغاز سال تحصیلی جدید این طرح در مدارس استان آغاز شده است و هر 2 ماه یک بار برای پایه های تحصیلی مختلف نیز اجرا می شود.
وی ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح بهسامان از سوی این شرکت در سال جاری 500 میلیون ریال است و این رقم در سال آینده افزایش می یابد.
اشرف پور اظهار کرد: فعالیت های آموزشی از جمله توزیع کتب، بروشور، پوستر، فیلم و سخنرانی، فعالیت های فرهنگی مثل اجرای مسابقه، مقاله نویسی، نقاشی، شعار نویسی، بازدید از نمایشگاه و طراحی و فعالیت های تحقیقاتی در قالب طرح بهسامان در مدارس اجرا می شود.
مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دانش آموزان، مربیان و اولیاء آنان در مصرف بهینه و جلوگیری از اسراف انرژی نقش مهمی دارند ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح بهسامان و آموزش دانش آموزان و ایجاد فرهنگ درست مصرف از منابع ملی از انرژی به نحو شایسته و منطقی استفاده شود .
به گزارش ایرنا طرح آموزشی بهسامان با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ استفاده بهینه از انرژی در بین دانش آموزان و آشنا کردن آنان با مفاهیم و راهکارهای اساسی در استفاده بهینه از انرژی و لوازم انرژی بر خانگی از مهرماه سال تحصیلی 1377 توسط سابا در مدارس اجرا شده است.
در این طرح مباحث آموزشی از طریق تدریس در کلاس، سخنرانی، توزیع کتب و بروشور و ابزار آموزشی در طول یک سال تحصیلی به دانش آموزان مدارس منتقل می شود.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.