عضو شورای اسلامی شهر خوی گفت: باتمامی توان پیگیرحق و حقوق سهامداران کارخانه نساجی خوی هستیم .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  مسعود کوچک بیگی در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات سهامداران کارخانه نساجی خوی بابیان اینکه شورای اسلامی شهرخوی برای احقاق حق سهامداران نساجی باتمامی توان پیگیری خواهد نمود اظهار کرد:  باتوجه به صحبت هایی که سهامداران این کارخانه داشتند شورای شهر از طریق قانونی و مسئولین مربوطه پیگیری نموده و نتیجه را به سهامداران اعلام خواهد کرد .

وی از خیز شورای اسلامی شهر خوی برای حل مشکلات مردم خبرداد و گفت: اعضای شورای شهر برای توسعه و پیشرفت شهر و پیگیری مشکلات مردم همدل و هم رای پیش می روند.

کوچک بیگی قول داد در اسرع وقت پیگیر مشکلات و حق و حقوق سهامداران کارخانه نساجی خوی باشد .

مهرعلیزاده رئیس سهامداران کارخانه نساجی خوی نیز در این جلسه بابیان اینکه ۲۸۰۰ نفر از سهامداران این کارخانه نزدیک به ۲۰ سال در بلاتکلیفی بسر می برند اظهار کرد : حدود۲۰ سال قبل مردم باهزاران امید و آرزو سهام کارخانه نساجی خوی را خریدند که در حال حاضر هیچ نفعی از این سهام شان نمی برند.

وی بااشاره به بدعهدی مسئولین کارخانه نساجی خوی در قبال سهامداران تصریح کرد: باوجود اینکه بارها صدایمان را از طریق رسانه به گوش مسئولین رسانده ایم لیکن تاکنون اقدام عملی و راهگشا در این خصوص ندیده ایم .

به گزارش ایسنا، کارخانه نساجی خوی در سال ۱۳۷۶ در شهرستان خوی با فروش بخشی از سهام خود به مردم راه اندازی شد و در حال حاضر دارای۲۸۰۰ نفر سهام دار است لیکن با توجه به گذشت ۲۰ سال از عمر این کارخانه براساس اعلام سهامداران این سهامداران هنوز در بلاتکلیفی بسر برده و سودی عایدشان نشده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.