** اختصاص 4800 میلیارد ریال تسهیلات 6 درصدی به بخش تولید روستایی و مرزی آذربایجان غربی
معاون رئیس جمهوری، رئیس سازمان اداری استخدامی کشور و جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص 120 هزار میلیارد ریال از منابع صندوق توسعه ملی و منابع بانکی برای رونق تولید بخش روستایی و مرزی کشور گفت:سهم این استان از اعتبار اطلاعی چهار درصد است که 4 هزار و 800 میلیارد ریال را شامل می شود.

** تندیس طلای مسابقات بین المللی نقاشی اوکراین در دستان نوجوان مهابادی
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: 'سمیرا خلیلی'، نوجوان شایسته این شهرستان رتبه نخست و تندیس طلای سومین دوره مسابقات بین المللی نقاشی کودکان بیمار در کشور اوکراین را به خود اختصاص داد.

** برخورد قاطع با تورهای غیر مجاز گردشگری در آذربایجان غربی
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: فعالیت دفاتر فاقد مجوز و متخلف به استناد ماده 32 آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدماتی مسافرتی و گردشگری مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

** 2 تنیسور اهل ارومیه به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند
دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: 2 تنیسور اهل ارومیه به مرحله نخست اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی تنیس بانوان دعوت شدند و 23 آبان امسال در این اردو حضور می یابند.

** اختصاص 15 هزار میلیون ریال اعتبار برای مرمت قلعه قبان ماکو
مدیر کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: 15 هزار میلیون ریال اعتبار برای فصل جدید مرمت و ساماندهی قلعه قبان ماکو اختصاص یافت.

** نمایشگاه عکس 'آبی روشن' در ارومیه گشایش یافت
نمایشگاه انفرادی عکس های مستند هنرمند ارومیه ای با عنوان 'آبی روشن' با هدف نمایش زیبایی های طبیعت آذربایجان غربی در این شهر گشایش یافت.

8135/ 3072
**خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.