** اختلاف خانوادگی عامل سر راهی شدن سه قلوها در بوکان
رئیس اداره بهزیستی بوکان گفت: سه قلوهای 20 روزه به علت اختلافات والدین در یکی از کوچه های بوکان رها شدند.

**امام جمعه ارومیه: امنیت ایران اسلامی با هیچ توطئه ای خدشه پذیر نیست
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان اسلام قصد دارند با به شهادت رساندن فرزندان این سرزمین، ناامنی را در منطقه به وجود آورند ولی بدانند که فرزندان این خاک مقدس، جان خود را فدای کشور و امنیت کشور می کنند.

**بهبود شاخص های توسعه ای آذربایجان غربی نیازمند تلاش شبانه روزی مدیران است
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بهبود شاخص های توسعه ای استان نیازمند تلاش شبانه روزی مدیران در بخش های مختلف استان است.

**امام جمعه چایپاره: رژیم منحوس آل سعود در تلاش برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی است
امام جمعه چایپاره با اشاره به اینکه رژیم آل سعود ازهیچ تلاشی برای ضربه و مفوذ به نظام جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است، گفت: آنها با وادار کردن گروهک های منافق در منطقه سعی می کنند تا مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ناامن کنند.

**امام جمعه مهاباد: بیش از هفت میلیون نفر در خطر نسل کشی عربستان در یمن هستند
امام جمعه مهاباد با اشاره به محاصره ائتلاف عربی علیه کشور یمن گفت: بیش از هفت میلیون نفر در معرض خطر نسل کشی و قحطی ایجاد شده از طرف عربستان سعودی در یمن قرار دارند.

**امام جمعه خوی: امنیت ایران خدشه ناپذیر است
امام جمعه خوی با اشاره به همدستی ترامپ و عربستان سعودی گفت: دشمنان ایران اسلامی باید بفهمند که از ابتدای پیروزی انقلاب، همه قلدران و ستمگران جهان با نظام جمهوری اسلامی درگیر شده اند ولی نتوانسته اند به امنیت ایران خدشه وارد کنند و اکنون نیز نمی توانند.

**امام جمعه بوکان: مردم با دشمن شناسی اجازه سوء استفاده به دشمنان انقلاب را نمی دهند
امام جمعه بوکان گفت: مردم ایران دشمن شناس بوده و در مواقع حسس اجازه سوء استفاده دشمن را نمی دهند و کوچکترین تحرکات آنها را در نطفه خفه می کنند.

**امام جمعه تکاب: تفرقه افکنی در جامعه اسلامی مهمترین راهبرد دشمنان علیه اسلام است
امام جمعه تکاب گفت: تفرقه افکنی در جامعه اسلامی با استفاده از حربه های مختلف و بهره گیری از سردمداران کشورهای منطقه، مهمترین راهبرد دشمنان علیه گسترش اسلام است.

**توقیف 2 خودرو حامل کالای قاچاق در خوی
فرمانده انتظامی خوی گفت: 2 خودرو حامل کالاهای البسه، لوازم برقی و فندق قاچاق به ارزش 520 میلیون ریال در سه راهی ائواوغلی شهرستان توقیف و کالاهای قاچاق آنها کشف و ضبط شدند.

**امام جمعه سلماس: پیروی از امام حسین (ع) در مقابله با مستکبران مهمترین راه ارتقای عزت دنیای اسلام است
امام جمعه سلماس با تسلیت اربعیت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)گفت: پیروی از سیره امام حسین (ع) در مقابله با مستکبران، مهمترین راه ارتقای عزت دنیای اسلام به شمار می رود.

**امام جمعه ماکو: توسعه علم لازمه سعادت جامعه بشری است
امام جمعه ماکو با اشاره به در پیش بودن روز جهانی علم گفت: علم سلطان زیرساخت های توسعه کشور و لازمه سعادت جامعه بشری است و باید از نخبگان در جامعه حمایت شود.

**امام جمعه پلدشت: دفاع از نظام جمهوری اسلامی نماد دفاع از دین مبین اسلام در برهه کنونی است
امام جمعه پلدشت گفت: دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه کنونی، نماد دفاع از دین مبین اسلام و ارزش های والای اسلام ناب محمدی (ص) است.

**برقراری مجدد پروازهای فرودگاه خوی
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: فردا /شنبه/ پروازهای فرودگاه خوی با برگزاری نخستین پرواز از مبدا این شهرستان به مقصد تهران از سر گرفته می شود.

**امام جمعه شوط: اعتلای معنوی و پیمودن مسیر کمال مهمترین رهاورد راهپیمایی اربعین است
امام جمعه شوط با اشاره به حضور میلیونی و بی سابقه مسلمانان و شیعیان جهان در راهپیمایی امسال اربعین حسینی گفت: اعتلای معنوی و پیمودن مسیر کمال مهمترین رهاورد راهپیمایی اربعین است.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.