حسین زرطلب روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در مجموع هشت نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، افزود: شهرزاد بانی سعید و لاچین افشین 2 بازیکن دعوت شده آذربایجان غربی به این اردو هستند و از 23 تا 27 آبان ماه در مرکز تنیس ایران و باشگاه تنیس استقلال تهران حاضر می‌شوند.
وی افزود: این اردو به منظور آماده سازی بازیکنان برای حضور در مسابقات تنیس فدکاپ بحرین برگزار می شود.
به گزارش ایرنا سرمربیگری تیم ملی بر عهده فرناز فصیحی بوده، فریبا سفید باف به عنوان سرپرست و عباس خیلتاش نیز به عنوان مدیر فنی تیم ملی بانوان به این مسابقات اعزام می شوند.
شهرزاد بانی سعید و لاچین افشین از استان آذربایجان غربی، سارا آزاد دوست، کیمیا رحمانی، مشکات الزهرا صفی، فاطمه السادات زنجانی، جاسمین خوشابه و کیمیا اسبقی پور همگی از تهران در این مرحله از اردو حضور دارند.
تیم فدکاپ ایران یک تیم بین‌المللی تنیس زنان است که از طرف ایران در رقابت‌های بین‌المللی مربوط به این تورنمنت های چندگانه شرکت می‌کند.
تنیس ورزشی راکتی است که بین 2 نفر (تنیس تک نفره) یا بین 2 تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود و هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری است؛ بازیکن با این راکت، توپی لاستیکی با پوشش نمدی را به زمین حریف پرتاب می‌کند و بازیکنی (یا تیمی) که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد، برنده ‌است.
این ورزش ابتدا در بریتانیا و بیشتر میان اشراف ‌زادگان رایج شد و سپس به سایر کشورهای انگلیسی زبان رفت و اکنون در همه کشورها بازی می‌شود.
آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله مناطق مطرح در رشته تنیس در کشور به شمار می رود.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.