تیم فوتبال سردار بوکان مقابل تیم نفت وگاز گچساران به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش ایلنا از بوکان، عصر امروز در چارچوب هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم سردار بوکان میزبان تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران بود.

این دیدار که با حضور پرشور تماشاگران بوکانی در استادیوم خاتم الانبیا برگزار شد هر دو تیم در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و با نتیجه بدون گل این نیمه به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازی تغییر تاکتیک مربیان و تعویض بازیکنان باز هم نتوانست گلی را در این بازی به وجود بیاورد و تلاش ۹۰ دقیقه‌ای دو تیم نتیجه صفر بر صفر را همراه داشت تا یک امتیاز از این دیدار نصیب تیم‌ها شود.

این دیدار که از ساعت 14:50 در استادیوم پنج هزار نفری خاتم الانبیا شهر بوکان آغاز شد تیم میزبان در دقایق ابتدایی مقداری بر دروازه نفتی ها فشار آوردند که بهترین موقع تیم سردار با واکنش تماشایی علی خالصی دروازه بان نفت و گاز گچساران دفع شد .

در ادامه شاگردان بهمن فرازمند با کنترل توپ و میدان نبض بازی را در دست گرفتند که در جدی ترین حمله نفتی ها ، محمد جلیزی در یک موقعیت تک به تک نتوانست دروازه سردار را فرو بریزد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم تیم سردار که از حمایت پرشور تماشاگران خود بهره می برد رو به بازی مستقیم آوردند که البته دفاع منسجم نفت و گاز اجازه خودنمایی به مهاجمین نماینده بوکان را ندادند .

 در دقایق پایانی بازهم بازیکنان نفت و گاز بودند که با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده چند حمله خطرناک بروی دروازه سردار بوکان ایجاد کردند که در مهمترین صحنه شوت سرکش فرشاد اسدی میلیمتری از روی دروازه به بیرون رفت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و زنگ هشدار برای بوکانی ها به صدا در آمد .

با این نتیجه سردار بوکان با یک پله سقوط در رده نهم و نفت و گاز گچساران با دو پله سقوط در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.