فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: پیشمرگان کرد مسلمان حق بزرگی بر گردن امنیت مناطق مرزی کردستان دارند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار محمد پاکپور در نخستین اجلاس پیشمرگان و عشایر کرد مسلمان،در مهاباد اظهار کرد: ایثار‌گری‌های پیشمرگان کرد بقدری بود که فرماندهان بزرگی همچون شهید بروجردی بارها از این ایثارگری‌ها تمجید داشتند و همه قدر این زحمات و جانفشانی های پیشمرگان کرد را هستند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با تسلیح و تجهیز عده ای خود فروخته در صدد ایجاد انشقاق بین ملت اسلامی ایران بر آمدند اما  در برابر دیوار بلند تعصب و تعلق مردم ایران از همه اقوام و مذاهب رو به رو شدند.

سردار پاکپور تصریح کرد: مردم کرد با تکیه بر ایرانیت خود و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی در برابر فتنه گران ایستادگی کردند که در این میان پیشمران مسلمان کرد پیشقدمان راه مبارزه با استکبار در طول هشت سال دفاع مقدس به شمار می روند.

وی با اشاره به همه‌پرسی اخیر کردستان عراق، گفت: این توطئه از جنگ 33 روزه حزب الله با رژیم صهیونیستی آغاز شد که آمریکا تصمیم گرفت با راه‌اندازی این جنگ، حزب الله لبنان را از بین ببرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: آمریکایی‌ها پس از شکست داعش در عراق و سوریه با ترفند راه‌اندازی انتخابات کردستان، تجزیه این مناطق را همچنان در دستور کار قرار دادند اما همچون گذشته این ترفندشان نیز نقش برآب شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.