سخنگوی شورای اسلامی شهر خوی گفت: اطلس فرصت های سرمایه گذاری خوی تدوین می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مجید مقدم درنشست تخصصی پژوهشگاه شورای اسلامی شهر خوی که با حضور اعضای شورا و جمعی از نخبگان برگزار شد بابیان اینکه به اعتقاد کارشناسان تبدیل بالقوه های سرمایه گذاری به بالفعل از وظایف مسئولین است تصریح کرد: در راستای تحقق این مهم اطلس فرصت های سرمایه گذاری خوی باید تدوین شود تا بر اساس آن بتوانیم ظرفیت های خوی را در بخش سرمایه گذاری به خوبی عرضه کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بی بدیل این شهر برای سرمایه گذاری اظهار کرد: مزیت های ارزشمند خوی برای سرمایه گذاری فرصت طلایی است که باید نهایت بهره را از آن برد.

رئیس پژوهشگاه شورای شهر خوی با اشاره به اینکه بزودی فراخوانی در خصوص درآمدهای پایدار شهری  داده خواهد شد گفت:از کسانی که احساس می کنند با طرح و برنامه هایشان برای افزایش در آمدهای شهری می توانند موثر باشند در خواست داریم ایده ها و طرح هایش را بعد از اعلام فراخوان ارسال کنند.

شریف رئیس شورای شهر خوی هم در این جلسه بر لزوم استفاده از نیرو و خلاقیت منابع انسانی و نخبگان در بالا بردن ظرفیت های سرمایه گذاری در خوی تاکید کرد.

شهسوار عضو شورای شهر نیز در این جلسه بابیان اینکه با تمام توان برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش خواهیم کرد اظهار کرد: باید به بحث توریسم درمانی اهمیت ویژه ای قائل شود تا بتوانیم سرمایه گذاران و توریست های زیادی را در این زمینه به سمت  خوی  جذب کنیم.

کوچک بیگی عضو دیگر شورای اسلامی شهر خوی هم در این جلسه اظهار کرد: توسعه و پیشرفت خوی از دغدغه های اصلی شورای شهر است که برای رسیدن به این مهم به مشارکت همگانی آحاد مردم نیاز داریم . 

شکرالله زاده رئیس دانشگاه غیرانتفاعی شمس تبریزی هم در این نشست با بیان اینکه باید به بخش های مختلف آموزش عالی، برای آموزش افراد در جامعه بهای کافی داده شود اظهار کرد: باید اصل آموزش افراد در جامعه به یک دغدغه تبدیل شود.

وی افزود : دانشگاه شمس آمادگی دارد در خصوص برگزاری دوره های تخصصی در زمینه ظرفیت های خوی برای سرمایه گذاری دوشادوش مسئولین همکاری کند.

به گزارش ایسنا :در پایان جلسه مقرر شد اطلس مزیت های سرمایه گذاری های خوی تهیه  و کار گروه تخصصی برای بررسی علل ناهنجاری های اجتماعی در جامعه شهر خوی تشکیل شود .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.