مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت:نخستین دوره مسابقات تواشیح جامعه کار وتلاش کشور اواخر هفته جاری در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، نقی زاده مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی،صبح امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه در باب تشریح مسابقات تواشیح جامعه کار و تلاش کشور گفت: نخستین دوره مسابقات تواشیح جامعه کار وتلاش کشور اواخر هفته جاری در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

 نقی زاده تصریح کرد: شهرستان ارومیه ، برای نخستین بار میزبان مسابقات تواشیح جامعه کار وکارگری کشور است و این رویداد بزرگ فرهنگی به همت معاونت فرهنگی ،اجتماعی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و به میزبانی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی  آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی در خصوص مکان و  زمان افتتاحیه واختتامیه مسابقات مذکور خاطر نشان کرد: مسابقات تواشیح جامعه کار وتلاش کشوری از 10 الی 11 آبان ماه سال جاری با حضور میهمانانی گرانقدر از جمله دکتر فیروز آبادی قائم مقام محترم وزیر و جمعی از مدیران ارشد وزارت متبوع و استان وقضاوت داوران بین المللی و بومی استان  و در سالن همایش های مجتمع رفاهی لاله برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد :مسابقات تواشیح  جامعه کار وتلاش کشوری  در قالب 21 تیم از 19 استان کشور و با حضور  120 نفر برگزار می شود .

 نقی زاده در ادامه این نشست خبری با اشاره به اهداف برگزاری نخستین دوره  مسابقات تواشیح جامعه  کار وکارگری در استان فرهنگ خیز و هنر پرور آذربایجان غربی تصریح کرد: نشر فرهنگ غنی و متعالی اسلامی و قرآنی، تقویت روحیه خیرجمعی و ایجاد بیش از پیش نشاط دینی در جامعه کار و تلاش کشور از اهداف اصلی برگزاری مسابقات است.

در حاشیه مسابقات تواشیح، همزمان با سراسر کشور،100سفیر نونهال فرهنگی که قابلیت و پتاسیل  ترویج واشاعه فرهنگ کار و تلاش را داشته باشند ،معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.