فخرالدین معصوم زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود بسته بودن سایت، روند تحویل تاکسی های فرسوده به مرکز اسقاط در ارومیه ادامه دارد.
وی اضافه کرد: طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر ارومیه به مدت حدود 20 ماه انجام شد که در این مدت 620 دستگاه تاکسی فرسوده، نوسازی شد.
وی اظهار کرد: در سایه تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه، ماهانه به طور متوسط 30 دستگاه تاکسی نوسازی شده است که امیدواریم این روند با رفع مشکل سایت مربوط به این امر تداوم یابد.
مدیرعامل سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری ارومیه ادامه داد: در حال حاضر 40 درصد از تاکسی های فرسوده در شهر ارومیه نوسازی شده است و یکهزار دستگاه تاکسی فرسوده در شهر تردد می کند.
معصوم زاده از فعالیت بیش از پنج هزار و 100 دستگاه تاکسی در شهر 750 هزار نفری ارومیه خبر داد و بیان کرد: طبق تصمیم ستاد مرکزی، تاکسی های مدل 85 و پایین تر فرسوده محسوب می شود و مشمول طرح نوسازی است.
وی گفت: در حال حاضر میانگین عمر ناوگان تاکسیرانی ارومیه حدود هشت سال است و امیدواریم با نوسازی تاکسی های فرسوده این رقم به حدود پنج سال برسد.
به گزارش ایرنا، شهر ارومیه 750 هزار نفر جمعیت و بیش از 11 هزار هکتار مساحت دارد؛ در حال حاضر سرانه تاکسی در شهر ارومیه، یک دستگاه تاکسی برای هر 146 نفر است.
طرح نوسازی تاکسی های فرسوده همزمان با سراسر کشور در بهمن ماه سال 1394 با اختصاص تسهیلات بانکی برای متقاضیان در ارومیه نیز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.