حجت الاسلام عسگر فعال آذر روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه مهاباد اظهار کرد: در حالی که آمریکا و اروپایی ها مرزهای جغرافیایی بین خودشان را برمی دارند، اتحادیه و پول واحد اروپا ایجاد می کنند و سفر به کشورهای اروپایی و آمریکایی بدون نیاز به ویزا را ممکن می سازند، برای کشورهای اسلامی مرزهای جدید تعیین می کنند تا زمینه چندپارچه بودن امت اسلامی را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان اسلام تمام قد با جنگ فرهنگی به میدان آمده اند و با این شیوه به کشورهای اسلامی نفوذ می کنند که بر این اساس باید همواره آماده جهاد فرهنگی باشیم.
حجت الاسلام فعال آذر با اشاره به اینکه روحانیون نقش مهم و عمده ای در مبارزه با جنگ فرهنگی دشمنان اسلام بر دوش دارند، اضافه کرد: دشمنان می خواهند علم و ایمان را در جوامع اسلامی از بین ببرند.
وی گفت: علما و روحانیون باید همچنان در راس آگاه سازی جامعه باشند و نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی موثر تلاش بیشتری کنند.
حجت الاسلام فعال آذر تاکید کرد: دشمنان اسلام تلاش می کنند دین را عامل تفرقه و عقب ماندگی جوامع معرفی کنند و علما باید جوانان را نسبت به این حربه دشمنان آگاه سازند.
فرماندار مهاباد نیز در این مراسم گفت: روحانیون و علما با دین و معرفت سر و کار دارند، کم توقع هستند و برای برپا داشتن دین رسول الله(ص) تلاش می کنند.
ایرج شجاعی اظهار کرد: تاکنون اقدامات موثر و حساسی در مهاباد انجام شده و همواره تلاش مسئولان بر محور اتحاد و وفاق بوده است.
در این مراسم حجت الاسلام پوراحمدی به عنوان مسئول جدید دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه مهاباد معرفی و از خدمات حجت الاسلام سید علی موسوی فاروق رئیس سابق این دفتر تقدیر شد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/2093 ** خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.