مهدی صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر روز گذشته / شنبه / سرعت وزش باد در پیرانشهر به بیش از 55 کیلومتر بر ساعت و در ارومیه به 35 کیلومتر بر ساعت رسید.
وی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه شماره 51 جمعه پنج آبان ماه، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی از بعد از ظهر امروز /یکشنبه/ و به ویژه طی روز دوشنبه/ فردا/ در آذربایجان غربی، وزش باد شدید تا سرعت 80 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: هوای آذربایجان غربی نیز امروز سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش می یابد و از آخر وقت امروز /یکشنبه/ شمال استان شاهد بارش هایی است که به صورت پراکنده این بارش ها در مرکز نیز مشاهده می شود.
صابری گفت: بامداد امروز در ارومیه، ماکو و چالدران بارش باران گزارش شد که تا روز دوشنبه بارش های پراکنده و وزش باد تداوم خواهد داشت.
وی با اشاره به وضعیت دمای هوای استان در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: شهرستان میاندوآب و مهاباد با دمای 24 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شهرستان چالدران با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر مساعدترین شهر استان در مدت زمان یاد شده بود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، چالدران و ماکو در بامداد شنبه شاهد بارش باران بود.
این استان در طول هفته جاری نیز به طور متناوب شاهد بارندگی هایی خواهد بود که به صورت پراکنده در مرکز و شمال استان رخ خواهد داد.
این بارش ها به صورت رگباری و پراکنده خواهد بود.
7125/3072
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.