امام جمعه میاندوآب گفت:مسئولین باید به مسئله فرهنگ بها دهند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه برای حفظ انقلاب و پیشبرد هدف "نه شرقی،نه غربی، فقط جمهوری اسلامی "باید سه استقلال سیاسی ،فرهنگی و اقتصادی را دنبال کنیم تصریح کرد: استقلال سیاسی به این معنی که با هیچ کشوری چه ضعیف و چه قوی در مورد سیاست های داخلی کشورمان مذاکره نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: تمامی مسئولان کشور و دولتمردان باید به حوزه فرهنگ توجه داشته باشند و به این مسائل بها دهند، چرا که دشمنان بر روی این مسئله برنامه ریزی کرده‌اند.

امام جمعه میاندوآب در مورد استقلال اقتصادی هم گفت:اگر از لحاظ اقتصادی ضعیف باشیم باید در مقابل قدرت های جهان سر خم کنیم لذا باید برای پویایی اقتصاد کشورمان برنامه بلند مدت داشته باشیم تا نیازهای مالی ما را مجبور به حضور در پای میز مذاکرات دشمنان نکند.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: دیگر زمان ساده لوحی نیست و نباید به خنده های مکاران آمریکایی بها دهیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به تصویب تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: اروپای ها با برنامه از پیش طراحی شده به ظاهر، خود را مخالف آمریکا نشان می دهند تا این بار ایران را پای میز مذاکره برجام_موشکی بکشانند، که برجام دوم برای ایران یعنی بتن ریزی بر روی مراکز ساخت موشک ها و ادوات نظامی که ایران فقط برای پیش برد اهداف دفاعی آنها را آماده می کند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت:38 سال است که از عمر انقلاب می گذرد و ما در این مدت هرجا مقاومت کرده ایم و پیروز بوده ایم و هر جا به دشمنان اعتماد کرده ایم قافیه را باخته ایم که با روشنگری و اتحاد در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.