مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در ارومیه ۵ آبان ماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی با اعلام این مطلب گفت: فردا جمعه، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ارومیه، با هدف ایجاد شور و نشاط و دعوت مردم به ورزش های همگانی برگزار می شود.

وی، گفت: این همایش از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۵ آبان ماه رسماً آغاز خواهد شد و خانواده ها مسیر ۵/۴ کیلومتری بلوار ساحلی الغدیر، والفجر ۲ تا پارک ائلرباغی را پیاده روی خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: بر طبق هماهنگی های صورت گرفته همایش پیاده روی از شبکه سوم سیما و شبکه استانی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

چمن گلی به مراسم پایانی این همایش نیز اشاره و گفت: در پایان این همایش دو دستگاه پراید، ۱۰۰دستگاه دوچرخه، کمک هزینه سفرهای زیارتی و صدها جایزه دیگر به قید قرعه به شرکت کنندگان دراین همایش اهدا خواهد شد.

چمن گلی، با تجلیل از صداوسیمای آذربایجان غربی در پخش زنده دو همایش دوچرخه سواری میاندوآب و پیاده روی ارومیه، این اقدام صدا و سیمای استان را شایسته تقدیر عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، تاکید کرد: تعرفه های قرعه کشی این همایش ۱۰ روز تا یک هفته مانده به برگزاری در محل هیأت در استادیوم تختی، فرهنگسراها و مراکز و میادین اصلی و پرتردد شهر توزیع و غرفه هایی بدین منظور مستقر خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.