به گزارش ایرنا، رقابت های هفته چهاردهم در شهرستان های ارومیه، خوی، پیرانشهر، بوکان و محمدیار پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم شهرداری پیرانشهر میزبان همنام ارومیه ای خود بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک بازی را به میهمان صدرنشین خود واگذار کرد.
در دیگر دیدار این مسابقات تیم کاویان نقده با نتیجه 2 بر یک میزبان خود تیم شهرداری محمدیار را مغلوب کرد تا در کورس رقابت با شهرداری ارومیه عقب نیفتد.
پرسپولیس حاجی خوش مهاباد نیز که از مدعیان قهرمانی در این رقابت هاست در خانه تیم کشاورز بوکان به مصاف این تیم رفت که با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست داد.
گل های این دیدار را صمد صمدی، محمد خلیلی و شهریار تقل برای پرسپولیس مهاباد و کیوان قادری آذر برای کشاورز بوکان به ثمر رساندند.
در 2 دیدار دیگر این رقابت ها تیم های فرهنگ سرای ارومیه و هیات شوط بدون گل و تالار متین خوی با آریای اشنویه با نتیجه 3 بر 2 به تساوی دست یافتند و امتیازها را تقسیم کردند.
در پایان هفته چهاردهم این رقابت ها، تیم های شهرداری ارومیه و کاویان نقده با 30 امتیاز و به خاطر تفاضل گل در صدر قرار دارند و تیم پرسپولیس مهاباد با 28 امتیاز سوم است.
مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با شرکت 10 تیم برگزار می شود.
3093/2093 ** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.