محمود بدلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچینین امروز به مناسبت روز روستا طرح هادی پنج روستا با پوشش 2 هزار و 480 خانوار با اعتبار حدود 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار و 168 روستای بالای 20 خانوار آذربایجان غربی نقشه طرح هادی دارد که این طرح در 501 روستا با اقداماتی نظیر اصلاح و بازگشایی معابر، جدول گذاری، آسفالت و سنگ فرش معابر به اجرا درآمده است.
وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح مقاوم سازی و بهسازی مساکن روستایی اظهار کرد: طرح ویژه بهسازی اماکن روستایی با هدف بهبود بافت‌های فرسوده، ارتقای کیفیت ساخت و سازها و ترویج فرهنگ رعایت اصول فنی برابر مقررات ملی ساختمانی در روستاها اجرا می ‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: در قالب اجرای طرح های بهسازی و بازسازی مسکن نیز توانسته ایم این طرح را در 76 هزار واحد مسکونی روستایی شروع کنیم که 63 هزار واحد آنها تحویل روستاییان داده شده است.
به گزارش ایرنا، طرح هادی و بهسازی روستایی با هدف ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان، هدایت فیزیکی روستاها و تامین عادلانه امکانات انجام می گیرد.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.