به گزارش ایرنا از مناطق زرآباد، عسگر آباد، سید تاج الدین و قره ضیاء الدین خوی، مردم با حضور در مساجد دست به دعا برداشته و به خاطر نزول رحمت الهی خدا را شکر کردند.
رئیس اداره هواشناسی خوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش باران از روز گذشته در شهرستان خوی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
حمید عالی زاده افزود: کم بود بارش در زمستان سال گذشته و بهار و تابستان امسال موجب نگرانی کشاورزان و دامداران منطقه در خصوص بروز خشکسالی در منطقه شده بود که بارش روز گذشته و امروز، این فرضیه را تا حد زیادی باطل کرد.
وی میزان بارندگی تا زمان مخابره خبر را بیش از 12 میلیمتر اعلام کرد و ادامه داد: دمای هوای خوی نیز در حال حاضر 9 درجه بالای صفر است که نسبت به 2 روز گذشته هشت درجه کاهش نشان می دهد.
رئیس اداره هواشناسی خوی میزان بارش باران از اول سال جاری در این شهرستان را 123 میلیمتر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 26 میلیمتر کاهش دارد.
به گزارش ایرنا، کاهش دمای هوا و بارش باران علاوه بر خوشحالی کشاورزان، باعث شد مردم شهرستان خوی به پوشیدن لباس گرم و زمستانی روی بیاورند.
2093 ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.