اصلان حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر وجود یک جسد ناشناس و سوخته در اطراف مهاباد، بلافاصله موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و به بازپرس ویژه قتل ارجاع داده شد.
وی افزود: بازپرس ویژه قتل به همراه ماموران پلیس آگاهی در محل کشف جسد، حاضر شدند و بازپرس نیز دستور تشخیص هویت و شناسایی قاتلان را صادر کرد.
حیدری با اشاره به شناسایی هویت مقتول در کمتر از 24 ساعت، اظهار کرد: بر اساس گفته والدین مقتول، این پسر جوان در 30 شهریور امسال از خانه خارج شده و برنگشته بود.
وی اضافه کرد: با تلاش پلیس آگاهی، دادستانی و بازپرس پرونده، قاتلانی که در قتل این جوان مشارکت داشتند در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
دادستان مهاباد گفت: تاکنون سه مرد به اتهام مشارکت در این قتل دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیق های تکمیلی برای یافتن علت و انگیزه قتل در دستور کار قرار دارد.
به گفته وی، یک مرد دیگر نیز به اتهام معاونت در قتل این جوان دستگیر شده است.
وی انتشار ماجرای قتل و انگیزه قاتلان را گمانه زنی برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی اعلام کرد و افزود: مسئولان ذیربط در آینده نزدیک نتایج دقیق تحقیق ها را اطلاع رسانی می کنند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا عکس سلفی قاتلان با جسد، ربطی به غیرعادی بودن یا مصرف مواد مخدر توسط آنان دارد یا نه؟، گفت: این موارد نیز در حال بررسی بوده و پرونده در مرحله بازپرسی و نظر نهایی پزشکی قانونی است.
به گزارش ایرنا کشف جسد سوخته 'صادق برمکی' پسر 19 ساله مهابادی در اطراف این شهرستان و قتل وی در روزهای گذشته گمانه زنی های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشته است.
3093/3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.