به گزارش ایرنا عزیز جوانپور روز دوشنبه در جلسه کمیته علمی و پژوهشی کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره، گفت: اقدامات پژوهشی در حوزه دفاع مقدس مغفول واقع شده است و یه حضور فعال دانشگاه ها در این کنگره نیازمند هستیم.
وی با اشاره به تغییر احتمالی زمان برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان از آبان ماه به اسفند 1396، گفت: فراخوان مقاله کنگره در صورت تغییر زمان کنگره اصلی تمدید ‌شده و اطلاع رسانی آن متعاقبا انجام می‌شود.
جوانپور در حاشیه این جلسه در رابطه با احتمال تغییر زمان برگزاری این کنگره به خبرنگار ایرنا، گفت: این تغییر هنوز قطعی نشده است و در صورت تغییر، دلایل آن از سوی استانداری و سپاه شهدای آذربایجان غربی اعلام می شود.
جوان پور با تاکید بر اینکه کنگره بزرگداشت شهدا فرصت بسیار مناسبی در راستای معرفی ظرفیت های این استان است، افزود: بستر مناسبی برای انجام طرح های پژوهشی دانشگاه های این استان در قالب دفاع مقدس فراهم شده است.
به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه اساتید، مدیران گروه و اعضای هیات علمی دانشگاه ها به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
این کنگره دارای 21 کمیته تخصصی از جمله اجلاس ایثارگران، اطلاع رسانی و تبلیغات، پشتیبانی و مالی، فرهنگ و آموزش، بانوان، برنامه ریزی و بودجه، حفاظت و امنیت، علمی و پژوهشی، رزمایش و عملیات، فضاسازی، یادمان ها، تالیف و نشر، ورزش و جوانان، روحانیت و غیره است.
دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی سه هزار و 19 عضو هیات علمی دارد و بیش از 40 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند؛ طی سال جاری تعداد رشته های این دانشگاه در مقطع دکتری به 21 رشته رسیده است.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.