سرهنگ علی سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این محدودیت های ترافیکی، ورود خودرو به محل های عزاداری ممنوع بوده و پلیس اجازه تردد در این مسیرها را نمی دهد.
وی اضافه کرد: پنجراه به سمت میدان انقلاب، میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره)، کنارگذر عطایی به طرف خیابان امام (ره)، کوچه های آگاهی و بسیج به طرف خیابان امام (ره)، تقاطع مدنی - مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، میدان طالقانی به طرف میدان ولایت فقیه و میدان دفاع مقدس به طرف میدان ولایت فقیه از جمله این محدودیت ها هستند.
وی اظهار کرد: همچنین از خیابان صمدزاده به طرف آرامگاه، میدان طالقانی به سمت آرامگاه و میدان دفاع مقدس به طرف آرامگاه، سه راهی هلال به سمت میدان انقلاب، تقاطع برق - استادان به سمت میدان انقلاب و ورودی باغ رضوان به سمت گلزار شهدا نیز محدودیت های ترافیکی است که توسط پلیس اعمال می شود.
وی اضافه کرد: محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به میدان های انقلاب و ولایت فقیه و همچنین خیابان امام (ره) تا ظهر روزهای تاسوعا و عاشورا و مسیرهای منتهی به آرامگاه و مزار شهدا در باغ رضوان از صبح تا عصر این 2 روز انجام می گیرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مسیر امامزاده غریب حسن (ع) از ساعت 9:30 صبح تا 19:30 از تقاطع گونی بافی تا تقاطع وندایی یک طرفه خواهد بود و برگشت از تقاطع وندایی به امامزاده و از امامزاده به سمت گونی بافی در ساعات یاد شده ممنوع و یک طرفه است.
سرهنگ سعیدی افزود: خودروهایی که در خلاف جهت جریان ترافیک تردد کنند در صورت تصادف مقصر در حادثه خواهند بود.
وی اضافه کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خروجی مسیر امامزاده از تقاطع وندایی به سمت جاده سنتو (ارومیه به مهاباد) و کمربندی قره آغاج خواهد بود.
وی اظهار کرد: توقف در مسیر مقابل امامزاده و حاشیه راه با توجه به تابلوهای نصب شده ممنوع است و خودروهای متوقف با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: امیدواریم شهروندان با همراهی و مشارکت خود، پلیس را در اعمال این محدودیت ها در راستای برگزاری هرچه بهتر آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یاری کنند.
به گزارش ایرنا، روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، دسته های عزاداری برای برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت در خیابان های مرکزی شهر، آستان مقدس امامزاده ها و بقاع متبرکه استان حاضر می شوند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.