مسئول تربیت بدنی زندان های آذربایجان غربی روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها در رشته های والیبال، تنیس روی میز، فوتسال، طناب کشی، کبدی، بازی های بومی محلی، دارت، فوتبال دستی، طناب زنی، کشتی، دو و میدانی و آمادگی جسمانی در ارومیه برگزار شد.
حسین حاجی زاده افزود: در رشته های تیمی این رقابت ها و در رشته فوتسال تیم های زندان مرکزی ارومیه، زندان نقده و بوکان اول تا سوم شدند.
وی اضافه کرد: در رشته والیبال هم تیم زندان مرکزی ارومیه به مقام نخست رسید، زندان باز ارومیه دوم شد و زندان خوی به مقام سوم رسید.
وی اظهار کرد: در رشته تیمی طناب کشی تیم های زندان مرکزی ارومیه، زندان خوی و مجتمع کار درمانی و حرفه آموزی خوی به رده های اول تا سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: تیم های زندان مرکزی ارومیه و زندان ماکو نیز در رشته کشتی اول و دوم شدند و زندان های خوی و میاندوآب به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
مسئول تربیت بدنی زندان های آذربایجان غربی گفت: در رده بندی نهایی این رقابت ها نیز تیم زندان مرکزی ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت، زندان ماکو دوم شد و زندان نقده به رده سوم رسید.
حاجی زاده افزود: به صاحبان رده های اول تا سوم هر رشته هدایایی از سوی اداره کل زندان های آذربایجان غربی تعلق یافت.
به گزارش ایرنا، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی از جمله برنامه ریزی های اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.