مسئول امور بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مشکلات کوله بران چهار استان مرزی شامل آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان بررسی شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین محمدجانی اظهار کرد: اخیرا جلسه ای به منظور بررسی مشکلات کوله بران چهار استان مرزی شامل آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان در تهران برگزار شد و نادر صفرزاده به عنوان معاون و نماینده استانداری و بنده به عنوان نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت در آن حضور یافتم.
وی افزود: موضوع جلسه ماده 9 آیین نامه ساماندهی مبادله در بازارچه های غیررسمی و فهرست کالاهای قابل ورود توسط مرزنشینان مشمول آیین نامه ساماندهی مبادله در بازارچه های غیررسمی موقت مرزی بود.
مسئول امور بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در این رابطه مقرر شد که کالاهای قابل ورود توسط مرزنشینان در محل سکونت با فاصله 20 کیلومتر در مرزهای این استان ها باشد و در این رابطه نیز بحث و تبادل نظر شده و موافقت حاصل شد.
وی بیان کرد: بنابراین در این جلسه مقرر شد در جلسه آینده که در استان کرمانشاه برگزار می شود، با بررسی کارشناسان، لیست نهایی کالاهای قابل ورود مشخص شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.