قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: 230 برنامه مختلف در راستای بزرگداشت هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی قنبری در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه در ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر آدربایجان غربی برگزار شد با اشاره به تقارن برگزاری این مراسمات با ایام محرم  اظهار کرد: 230 برنامه مختلف با شعار " نهضت حسینی، امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های انقلاب اسلامی" به همت ستاد امربه معروف و نهی از منکر در 17 شهرستان این استان در طول هفته امربه معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

وی افزود : برگزاری گردهمایی طلایه داران اصناف، تجلیل از خانواده های آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان از اهم این برنامه ها در طول هفته امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام قنبری خاطر نشان کرد: همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بهره گیری حداکثری از ظرفیت های رسانه های استان، استفاده از توانمندی اساتید حوزه و دانشگاه و بهره گیری از ظرفیت سازمان ها جمله اهداف برنامه های این هفته است.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در 185 دستگاه اداری، اظهار کرد: 72 شورا در دستگاه های دولتی، 14 شورا در دستگاه های نظامی و قضایی و 99 شورا در دستگاه های مردمی و اتحادیه ها و مساجد در استان در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام قنبری ادامه داد : یک هزار و 236 نفر عضو شورایهای امر به معروف و نهی از منکر حوزه های سازمانی و اداری استان هستند.

وی گفت: همچنین سه هزار و 178 نفر در استان جز طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان بوده که آموزش های مقدماتی را طی کرده و در اصناف، مسجد و محله خود به وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر مشغول هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.