مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب به میزبانی ارومیه خبر داد. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد باقر کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۸ شهریور به مدت ۷ روز در دوشیفت کاری صبح و بعد از ظهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه اداره کل ارشاد استان واقع در چهارراه اپادانا برگزار می شود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال به لحاظ کیفی در سطح بسیار مطلوب و خوبی قرار دارد، افزود: در این نمایشگاه ۱۳۷ ناشر به صورت مستقل، ۱۳۳ ناشر به صورت نمایندگی و ۲۱ ناشر استانی که در مجموع ۳۲۹ ناشر بوده است در ۱۷۵ غرفه حضور خواهند داشت،  همچنین ۳۶ غرفه به صورت متمرکز جهت فروش محصولات و ارائه خدمت به مشتریان خواهد بود. 
حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه امسال ۳۶ هزارو ۲۵۱ عنوان کتاب عرضه خواهد شد افزود: این کتب در موضوعات حقوقی، آموزشی، هنری، عرفانی با ۳۰ درصد تخفیف در ابن نمایشگاه به فروش میرسد. 
وی در خصوص بن خرید کتاب در این نمایشگاه تصریح کرد: علاقه مندان میتوانند جهت تهیه بن کارت تخفیف به صورت حضوری از بانک شهر و به صورت اینترنتی از سایت اداره کل ارشاد اقدام کنند، همچنین بن های کتاب تا ۱۰ روز پس از اتمام  نمایشگاه نیز در ۵ کتابفروشی در سطح شهر قابل استفاده است.
حجت الاسلام کریمی به شرایط شرکت ناشران در این نمایشگاه اشاره  کرد و گفت: هر ناشر با انتشار ۱۰۰ اثر در طول ۵ سال می تواند در این نمایشگاه حاضر شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آدربایجان غربی در ادامه به برگزاری مراسم نکوداشت شعر و ادب فارسی و نکوداشت آثار استاد شهریار اشاره کرد و گفت: این مراسم ۲۶ شهریور ماه سال جاری ساعت ۱۰ صبح در سالن برق ارومیه برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این مراسم ضمن تجلیل از شاعر استانی، علی محمدیان از دفتر شعر استاد شهریار و اشعار مکتوب ایشان نیز رونمایی می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.