مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از اجرای بیش از ۵۰برنامه فرهنگی طی هفته دفاع مقدس در استان خبرداد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمدباقر کریمی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که عصر امروز با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی در سالن شهید نیکخواه استانداری برگزار شد در خصوص تشریح فعالیت کمیته هنری و تبلیغات گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گفت : بیش از ۵۰ برنامه در طول هفته دفاع مقدس توسط این کمیته اجرا می شود که شامل برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری،  ورکشاپ هنری،  نمایشگاه های مختلف شامل تجسمی،  عکس،  خط ، خوشنویسی و قلم است.
وی برپایی نمایشگاه کتاب را محوری ترین برنامه هفته دفاع مقدس عنوان کرده و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه کتاب با حضور ۴۰۰ ناشر کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار می شود و غرفه ای نیز در این نمایشگاه به عرضه کتاب ها و آثار دفاع مقدس با تخفیف ویژه اختصاص می یابد.
همچنین قربانعلی سعادت استاندار اذربایجان غربی اظهار کرد: باید از ادوات جنگی که در دوران ۸ سال دفاع مقدس استفاده میشد، در رژه مراسم هفته دفاع مقدس استفاده کرده و به بیان رسالت دفاع مقدس پرداخت.
وی با اشاره به اینکه بحث حمل و نقل جنگ در حفظ و آیین دفاع مقدس بسیار مهم است، افزود: نمایش ادوات و غنائم جنگی ،نقش مهندسی جبهه را می تواند بیان کند.
شهلا تاجفر، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و رییس کمیته بانوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این جلسه ضمن بیان  اجرای ۶۰ عنوان برنامه توسط این کمیته در سطح استان در طول هفته دفاع مقدس تصریح کرد: رونمایی از کتاب خاطرات زنان آزاده در دفاع مقدس، رونمایی از کتاب زنان شاهد از مهم ترین اقداماتی است که در این هفته انجام می شود.
 به گزارش ایسنا، ۶ کمیته مسئولیت برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس را بر عهده دارند که در این جلسه هر کمیته به تشریح اقدامات خود در این مراسمات پرداخته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.