سرهنگ مجید محبعلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داد شد، اظهار کرد: گروه های عملیاتی فرماندهی انتظامی بوکان روز گذشته به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ نسبت به کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان اقدام کرده و این میزان مواد مخدر که به طرز ماهرانه در یک دستگاه خودروی پراید جاسازی شده بود را کشف کردند.
وی همچنین به کشف 1.5 کیلوگرم مواد مخدر دیگر در یک هفته گذشته در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در سایه مشارکت شهروندان طی روزهای اخیر نیز از منزل یک نفر متهم با هویت معلوم، مقدار 1.5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
سرهنگ محبعلی اضافه کرد: در این ارتباط نیز 2 نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.
وی ادامه داد: در یک عملیات دیگر به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع پلیس با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز بیش از 2 هزار عدد انواع قرص غیرمجاز از یک فروشنده در بوکان کشف و یک نفر دیگر در این رابطه دستگیر شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093/3072
** خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.