حجت الاسلام ناصر جوانبخت دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بررسی هیات داوران، هاشم وحیدیان از خراسان رضوی مقام نخست رشته حفظ موضوعی قرآن کریم را کسب کرد و محمدرضا فراتی از استان البرز و علی بدری از استان اردبیل رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: همچنین مصطفی فریدونی از خراسان جنوبی و حسین زهدی علیپور از استان قم رتبه های چهارم و پنجم را از آن خود کردند و محمدرضا اسماعیل پور از استان یزد شایسته تقدیر شناخته شد.
وی اظهار کرد: در رشته حفظ موضوعی چهلمین دوره رقابت های قرآن کریم اوقاف، 24 نفر حافظ از 10 استان شرکت کرده اند که شامل هفت نفر از استان اصفهان، پنج نفر از استان خراسان رضوی، سه شرکت کننده از هرکدام از استان های چهارمحال و بختیاری و آذربایجان غربی و یک نفر از هر کدام از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، البرز، بوشهر و خراسان جنوبی بودند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: از این تعداد، 14 نفر به مرحله نیمه نهایی و پنج نفر نیز به مرحله نهایی راه یافته بودند.
به گزارش ایرنا، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز شنبه 11 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی ثارالله شهر ارومیه آغاز شده و تا 18 شهریور ماه در بخش برادران و از روز 19 تا 26 شهریور نیز در بخش خواهران برگزار می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.