همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۱۵ محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی در شهرهای آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی همزمان با برگزاری بزرگترین رویداد قرانی جمهوری اسلامی ایران محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود بر همین اساس این محافل از دیروز 12 شهریورماه آغاز شده و تا روز ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس زمانبندی اعلام شده در این مدت ۱۵ محفل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

بر همین اساس امروز ۱۲ شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع بوکان اولین محفل انس با قرآن با حضور حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان برگزار خواهد شد. همچنین در این محفل گروه تواشح میعاد قم به اجرای برنامه می‌پردازد.

روز ۱۳ شهریورماه نیز در شهرستان مهاباد و در مسجد جامع این شهر بعد از نماز ظهر و عصر شاهد تلاوت دیگری از حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری ممتاز کشورمان خواهیم بود. در این روز  همچنین گروه تواشیح طارق نیز به اجرای تواشیح می‌پردازد. این برنامه با حضور قاری و گروه تواشیح مذکور بعد از نماز مغرب و عشاء در شهرستان نقده نیز برگزارخواهد شد.

در روز ۱۴ شهریورماه ما نیز شاهد برگزاری دو محفل انس با قرآن خواهیم بود. اولین محفل در سپاه شهدا شهرستان ارومیه و بعد از نماز ظهر و عصر با حضور حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی و گروه تواشیح طارق برگزار می‌شود. همچنین در این روز و بعد از نماز مغرب و عشاء در شهرستان شاهین‌دژ این برنامه برگزار خواهد شد.

در روز ۱۵ شهریورماه نیز دو محفل انس با قرآن با حضور حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشور و گروه تواشیح طارق تبریز در شهرستان تکاب برگزار می‌شود. این محافل در سپاه شهدا و مسجد جامع بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء  نیزبرگزار خواهد شد.

روز شانزدهم شهریورماه نیز در شهرستان چایپاره دو محفل انس با قرآن در دو نوبت بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء با حضور وحید وکیلی، قاری بین‌المللی کشور و گروه طه تبریز برگزار خواهد شد.

در روز ۱۷ شهریورماه نیز دو محفل با حضور حامد ولیزاده، قاری بین المللی کشور و گروه تواشیح طه تبریز طی دو نوبت بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء در شهرستان شوط برگزار خواهد شد.

روز ۱۸ شهریورماه نیز شهرستان خوی میزبان دو محفل انس با قرآن است که در آن وحید وکیلی، قاری ممتاز کشور و گروه تواشیح طه تبریز اجرای برنامه خواهند داشت، این دو محفل به ترتیب بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء بر گزار خواهد شد.

شهرستان ارومیه نیز در روز ۱۹ شهریورماه میزبان محفل انس با قرآن دیگری خواهد بود که با حضور حامد ولیزاده، قاری بین‌المللی کشور و یکی از گروه‌های تواشیح استانی برگزار خواهد شد.

آخرین محفل این دوره از مسابقات نیز روز ۲۰ شهریورماه در شهرستان ارومیه و با حضور وحید وکیلی،  و یکی از گروه‌های تواشیح استانی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.