مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: اگر هم افزایی بین دستگاهی صورت گیرد، می توان بانون کارآفرین و سرمایه گذار را در مسیرهای مورد نظر و شایسته هدایت کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی شهلا تاجفر در بازدید بانوان خبرنگار از این واحد کارآفرینی که به همت امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ترتیب یافت، گفت: تلاش در جهت برداشتن و رفع موانع کارآفرینی به ویژه حمایت از زنان سرپرست خانوار از رسالت های اداره کل بوده و در این زمینه با تمام توان گام بر می دارد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تصریح کرد: در جامعه ای که مشارکت زنان در زمینه اشتغال و فعالیت های اقتصادی بیشتر باشد، رفاه اجتماعی نیز بیشتر خواهد بود، زیرا مشارکت زنان در بازار کار، موجب افزایش سطح تولید، افزایش درآمد سرانه و در نتیجه سبب افزایش رفاه اجتماعی کل جامعه می شود.

تاجفر خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از کار خیر این زوج جوان، شرکت گاز برای گاز‌رسانی و سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه برای گل‌کاری و گسترش فضای سبز آن قول مساعد دادند.

به گزارش ایسنا؛ باغ رستوران آریانا در انتهای کمربندی خاتم‌الانبیاء پشت اداره منابع طبیعی نرسیده به جاده سرو خیابان لطفی پایین‌تر از خدمات موتوری شهرداری واقع شده است.

باغ رستوران آریانا با هدف ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته، کارتن خواب‌ها آغاز به کار نموده و در آن باغ انواع غذاها، محصولات و ترشیجات خانگی دستپخت بانوان سرپرست خانوار عرضه می‌شود.

همچنین غذاهایی که در این مکان ارائه می شود به صورت ارگانیک تهیه و به صورت طبیعی و سنتی به خانواده ارائه خدمات داده می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.