رضا نقی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر 260 تعاونی مسکن مهر در آذربایجان غربی وجود دارد که با اتمام کار ساخت مساکن مهر و تحویل کامل به اعضای تعاونی، منحل می شوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر تعاونی های مسکن متخلف، در سال گذشته چهار میلیارد ریال برداشت غیرقانونی و پاداش به اعضای هیات مدیره تعاونی های مسکن مهر در استان کشف شد که این برداشت ها را به حساب شرکت ها بازگرداندیم.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال برداشت غیرقانونی در تعاونی های استان شناسایی شده است.
وی ادامه داد: از 38 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان که در مراحل مختلف ساخت قرار دارد، 26 هزار واحد مربوط به تعاونی های مسکن مهر است که تا امروز حدود 17 هزار واحد را تحویل متقاضیان داده ایم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: تا پایان امسال نیز در صورت همراهی و همکاری دستگاه های خدمات رسان، باقیمانده واحدها تحویل متقاضیان و اعضای تعاونی ها می شود.
به گزارش ایرنا، طرح مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر به صورت خود مالکی، اجرا توسط بخش دولتی و اجرا توسط بخش تعاونی انجام می شود.
در حال حاضر پیشرفت مسکن مهر در آذربایجان غربی 90 درصد است.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.