معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: بهره برداری از 4800 دستگاه کنتور هوشمند آب و برق منصوبه بر روی چاههای آب کشاورزی دشت ارومیه آغاز شد.  

 یاسر رهبردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اهداف طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی و اهمیت حفظ این منابع و کنترل برداشت آب کشاورزی چاه های مجاز گفت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری با تشکیل و تجهیز اکیبهای نصب و راه اندازی، بهره برداری از 4800 کنتور هوشمند آب و برق چاههای آب کشاورزی دشت ارومیه در راستای سیاستهای ستاد احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت دقیق بر برداشت از سفره های زیرزمینی تصریح کرد: جهت نظارت و مدیریت برداشت آب از چاههای آب بخش کشاورزی دشت های استان آذربایجان غربی، تعداد 6100 دستگاه کنتور هوشمند آب و برق خریداری و نصب گردیده است که با بهره برداری از آنها صرفه جویی قابل توجهی در این بخش از مصارف آب کشاورزی چاهها به عمل خواهد آمد.

رهبردین در ادامه افزود: تجهیز چاههای آب کشاورزی به کنتور هوشمند آب یکی از برنامه های مهم دولت در راستای احیای دریاچه ارومیه می باشد که با آغاز بهره برداری از 4800 دستگاه کنتور منصوبه در سطح دشت ارومیه یک گام عملی دیگر برای احیای دریاچه ارومیه برداشته می شود


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.