رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از افتتاح و راه اندازی 7 مرکز رشد و شرکت کارآفرینی دانش بنیان در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امامعلی عاشری در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی دانشگاه پیام نور ماکو با اشاره به حمایت‌های دولت تدبیر و امید در سالیان گذشته از دانشگاه پیام نور استان گفت: ۳ مرکز رشد در ماکو، میاندوآب و مهاباد راه اندازی شده که علاوه بر این در سال جاری ۴ کارگاه و شرکت آموزشی کارآفرینی اقتصاد دانش بنیان در مراکز ارومیه، مهاباد، میاندوآب و ماکو به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین در خصوص فعالیت پژوهشی اعضای علمی این دانشگاه در سطح استانی گفت: مقالات چاپ شده در مجلات خارجی مجموعا ۴۴۸ مورد، مقالات ارائه شده در همایش های داخلی ۱۰۷۰ مورد، کتب تالیفی ۱۱۵ مورد، کتب ترجمه ای ۲۴ مورد از جمله کارهای پژوهشی دانشگاه در چهار سال اخیر است.

عاشری تصریح کرد: 25 نشریه در موضوعات علمی و فرهنگی در مجموعه مراکز و واحدهای دانشگاهی به صورت فعال در درگاه وزارت علوم ثبت شده است که کار خود را به صورت فعال ادامه می‌دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی بر تجهیز مراکز آزمایشگاهی علوم پایه و فنی و مهندسی در این چهار سال اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور در سالهای اخیر با خرید تجهیزات آزمایشگاهی گام بلندی در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان برداشته است.

وی ارتباط شرکت‌های دانش بنیان را در مراکز دانشگاهی یک گام به سوی اقتصاد و مقاومتی و تحقق منویات رهبری ابراز و تصریح کرد: ارتباط بین شرکت های دانش بنیان و دانشگاه نباید سست شود.

عاشری برگزاری جلسات کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه ها را زمینه بهره مندی از تفکر جوان دانست و عنوان کرد: این جلسات که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز است در دانشگاه های پیام نور به صورت متداول و هر ماه یک جلسه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا؛ پروژه سالن ورزشی چند منظوره به متراژ ۱۶۹۵ متر مربع با احتساب موتور خانه با کار فرمایی دانشگاه آزاد واحد ماکو و با پیماسپاری شرکت عمارت سازان گیتی فراز با هزینه کرد شانزده میلیارد ریال که از سال ۱۳۹۱ شروع شده بود، نهایتا در هفته دولت سال جاری به دستان معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی   افتتاح شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.