رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری در استان خبر داد.

امیر عشقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر تعداد ناوگان باری استان 17661 دستگاه با متوسط عمر 41/16 است که پیش بینی می شود با اجرای طرح نوسازی شاهد جوان تر شدن ناوگان باری استان باشیم.

وی با اشاره به جزئیات طرح مذکور افزود:براساس این طرح کامیون و کشنده فرسوده بالای 10 تن با سن بالاتر از 35 سال که دارای کارت هوشمند از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و در یک سال گذشته دارای حداقل 12 فقره بارنامه و 5 هزار کیلومتر کارکرد یا 4 فقره راهنامه در حمل و نقل بین المللی باشد، مشمول طرح خواهد بود.

عشقی اظهارکرد: مبلغ تسهیلات تا 80 درصد قیمت خودرو و با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار است که تسهیلات اعطایی توسط شرکت های تامین کننده خودرو به عنوان سرمایه گذار طرح فراهم می گردد.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تاکنون سازمان با 5 شرکت که تامین کننده خودرها با برندهای مطرح اروپایی قرار داد منعقد شده و قرارداد سایر شرکت های ایرانی نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرایی شدن طرح مقرر است اقداماتی در جهت محدودیت تردد ناوگان فرسوده مشمول طرح به تدریج بعمل می آید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.