به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در اولین جشنواره ورزش های بیلیاردی که در ارومیه جریان داشت، عصر یکشنبه با مشخص شدن قهرمان بخش های تیمی و پیشکسوتان به پایان رسید.

اسنوکر تیمی
در بخش اسنوکر تیمی، تیم تک شار متشکل از سیاوش مزینی، حامد ذره دوست و حسام دانشمند با پیروزی ۳ بر ۱ در مقابل تیم آرد زاهدی متشکل از حسام پویانفرد و ارسلان اسماعیل نژاد به مقام قهرمانی رسید و در دیدار رده بندی تیم توپ سیاه ۱ متشکل از علی قره گوزلو و بابک رستمی با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل تیم جهان بیلیارد متشکل از امیر سرخوش و امید ویرانی پیروز شد و در جایگاه سوم ایستاد.

ناین بال تیمی
اما در مسابقات ناین بال تیمی، تیم توپ سیاه ۲ متشکل از کاوه زرعکانی و مهدی راسخی با برتری در مقابل تیم توپ سیاه ۱ متشکل از علی مقصود و امیر خورسند قهرمان نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته ناین بال تیمی شد. در دیدار رده بندی تیم الف متشکل از معین خدری و مهران ارشادی با نتیجه ۳ بر ۱ در مقابل تیم ارس متشکل از علیرضا وهاب و وحید باوی به پیروزی رسید و در رده سوم ایستاد.

پیشکسوتان
در دیدار فینال نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته اسنوکر پیشکسوتان محمدعلی علیپور با برتری ۵ بر ۲ برابر محمد قینی به مقام قهرمانی رسید و در دیدار رده بندی شمس الدین قاضی زاده با نتیجه ۴ بر ۱ در مقابل علیرضا نجفی به پیروزی رسید و جایگاه سوم این رقابت ها را از آن خود کرد.

شایان ذکر است، نخستین دوره جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار بانو و آقا از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران،خراسان رضوی، خوزستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس ، قزوین ، کردستان، کرمانشاه، کرمان ، کهگلویه و بویر احمد، گیلان، گلستان ،لرستان ، منطقه آزاد ارس، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان ۳۱ تیر ماه تا هشتم مردادماه برگزار شد.

این جشنواره در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی، ایت بال انفرادی، اسنوکر ۱۵ توپ تیمی، ناین بال تیمی و اسنوکر پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که بیش از ۴۰ داور ملی و بین المللی برای قضاوت در آن حضور داشتند.

عکاس: علی غیور

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713310
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.