رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از 2 هزارو 500 داوطلب در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی رقابت می کنند.

عزیز جوان پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال  برگزاری مصاحبه دکتری برای اولین باردر استان انجام شده است افزود: آزمون دکتری در 21 رشته در 3 واحد ارومیه،خوی و مهاباد برگزار شد و رقابت بیش از 2 هزار و 500 داوطلب را در پی داشت.

وی گفت: تمرکز‌زدایی، نظارت کامل و دقیق بر فرآیند مصاحبه و استفاده از استادان متعهد و متخصص با مرتبه علمی بالا از مزایای برگزاری آزمون دکتری بصورت استانی است.

جوان پور تصریح کرد: انجام آزمون با تفویض اختیار به استان‌ها نه تنها باعث افزایش کیفیت و بومی گزینی می‌شود بلکه به هر داوطلب فرصت مصاحبه در چند محل داده تا شانس بیشتری با انتخاب خود به دست آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تعداد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار کرد: درحال حاضر 14 واحد فناور دردانشگاه ازاد واحد ارومیه مشغول فعالیت هستند.

جوان پور با اشاره به راه اندازی شهرک فناوری دانشگاه آزاد واحد ارومیه افزود: این شهرک در کیلومتر 15 جاده قدیم دریا با مساحتی بالغ بر 12 هکتار با احداث ساختمانی با زیربنای 3950مترمربع در دست اقدام بوده که با تکمیل این طرح زمینه های لازم جهت توسعه کارافرینی و اجرای طرح های تحقیقاتی و فعالیت های دانش بنیان  فراهم می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.