معاون پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی از راه اندازی ۹مرکز اورژانس اجتماعی در استان همزمان با سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه  آذربایجان غربی پروین محمدپوری در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در استانداری برگزار شد با اعلام این  خبر افزود: با راه اندازی ۹مرکز اورژانس اجتماعی تعداد این مراکز به ۱۳ واحد در استان ارتقا می یابد.

وی با اشاره به اینکه ۴ مرکز در ارومیه، خوی، مهاباد و میاندوآب وجود داشت تصریح کرد: ۹مرکز اورژانس اجتماعی جدید در شهرهای بالای ۵۰هزار نفر ازجمله بوکان، تکاب،سلماس،اشنویه ، سردشت، پیرانشهر، شاهیندژ ، ماکو و نقده راه اندازی می شود.

محمدپوری افزود: مرکز اورژانس اجتماعی بوکان با زیربنای در حدود ۷۰۰مترمربع برای رفع نیاز های اجتماعی شهر افتتاح می شود.

معاون پیشگیری بهزیستی  آذربایجان غربی ادامه داد: هر اورژانس اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان برای تامین نیروی انسانی هزینه شده و تجهیز و خرید خودروی این مراکز از محل اعتبارات جاری بهزیستی استان تامین شده است.

وی  جامعه هدف اورژانس اجتماعی را در حوزه کودکان آزاردیده، همسر آزار دیده و خشونت خانوادگی اعلام کرد و افزود: مداخله در بحرانهای فردی و خانوادگی، کنترل و کاهش بحرانهای فردی و خانوادگی و ارتقا توانمندی افراد در معرض آسیب بخشی از برنامه های اورژانس اجتماعی است.

محمدپوری با اشاره به نبود اعتبارات برای احداث اورژانس اجتماعی  در شهرهایی با کمترین جمعیت تصریح کرد:  امید است با تخصیص اعتبارات مراکز اورژانس اجتماعی در شهرهای چالدران، شوط و چایپاره باتوجه به نیاز این شهرها به پایگاه خدمات اجتماعی احداث شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.